Auteur Topic: portrait professional  (gelezen 1022 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Alwin

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 2132
  • Geslacht: Man
  • Pentax rules!
Re: portrait professional
« Reactie #3 Gepost op: 5 oktober 2016, 20:25:43 »
Sinds een aantal maanden gebruik ik een notitie-boekje om wachtwoorden en keycodes in op te schrijven. Eenvoudig en degelijk. Daarvoor gebruikte ik een notepad gekoppeld aan mijn yahoo-account (yahoo is niet zo best in het nieuws op dit moment trouwens, maar dat is weer een heel ander verhaal) en had ik het dus in the cloud opgeslagen. Ook zou je een externe harde schijf hiervoor kunnen gebruiken.

Ik begrijp trouwens niet hoe een kapot moederbord kan leiden tot het verliezen van een keycode, want de code is toch opgeslagen op de harde schijf???

Ik heb even proberen te googelen op jouw probleem, maar daar kwam niks uit, behalve dan de crack en serial nummers die worden aangeboden.

Op de site van portraitprofessional bestaat overigens een pagina waar je versie 11 nog kunt downloaden, maar helaas niet gratis. Denk trouwens dat deze pagina niet meer actueel is, want ik geloof dat protraitprofessinal nu werkt met versie 15.

Succes ermee in ieder geval. ;)
Canon EOS 6D, EF 17-40mm f/4L USM, Canon EOS M-50, EF-M 15-45mm f/3.5-6.3 IS, EF-M 22mm f/2.0 STM, Pentax K20D en nog wat Pentax lenzen :)

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: portrait professional
« Reactie #3 Gepost op: 5 oktober 2016, 20:25:43 »

Offline PeterN

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3512
  • Geslacht: Man
Re: portrait professional
« Reactie #2 Gepost op: 5 oktober 2016, 13:15:04 »
Heb je het probleem al bij de uitgever van het programma neergelegd? Een half jaartje geleden had ik een soortgelijk probleem met twee programma's, beide uitgevers hebben mij toen een nieuwe keycode toegestuurd.

Offline cire

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 4081
  • Geslacht: Man
  • Fotograferen is vooral goed kijken...
portrait professional
« Reactie #1 Gepost op: 5 oktober 2016, 10:18:36 »
Dag,
Ik weet niet meer precies wanneer het geweest is, maar ik dacht eind 2013.
Toen was er een mogelijkheid om portrait professional 11 gratis te downloaden.
Ik heb dat toen ook gedaan en ik weet dat je toen een gratis keycode kreeg.
Nu gebruikte ik het programma niet al te vaak, maar soms gaf het leuke verbeteringen.
Onlangs is mijn moederbord gesneuveld en inmiddels vervangen en moet ik alles opnieuw instaleren.
Helaas heb ik de gratis keycode niet meer.
Wie kan mij helpen om het weer te instaleren
Alvast bedankt
groet
Cire
Pentax k1,  K5  SMC16-50DA 2,8, SMC50-135DA 2,8, smc 55-300, sigma 10-20, tamron 90mm, f2.8 macro..... en een pentax optio w60
www.artillusio.nl