Auteur Topic: Photoshop Elements upgrade  (gelezen 960 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline whosvegas

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 221
Re: Photoshop Elements upgrade
« Reactie #5 Gepost op: 27 juni 2015, 11:27:38 »
Even een update, inmiddels heb ik een nieuwe laptop
En om elerments te activeren hoefe ik alleen de licentie code in te voeren en in te loggen met mijn AdobeId

Dus niet eerrst Elements 10 installeren.

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Photoshop Elements upgrade
« Reactie #5 Gepost op: 27 juni 2015, 11:27:38 »

Stout

  • Gast
Re: Photoshop Elements upgrade
« Reactie #4 Gepost op: 25 april 2015, 20:36:20 »
Er moet gecontroleerd kunnen worden of je recht hebt op een upgrade.
Ik heb het nog nooit geprobeerd met Adobe producten, maar met Office bijvoorbeeld kun je volstaan om de DvD van de oude versie in de computer te doen. Dan controleert het programma je rechten via de DvD.
Het zou kunnen dat dit ook werkt met Photoshop Elements, als dat niet lukt moet je toch eerst 10 installeren en dan weer verwijderen.
« Laatst bewerkt op: 25 april 2015, 21:35:28 door Stout »

Offline whosvegas

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 221
Re: Photoshop Elements upgrade
« Reactie #3 Gepost op: 25 april 2015, 17:48:45 »
Ok bedankt!
En als ik Window opnieuw ga installeren, moet ik dan eerst 10 op mijn computer zetten, beetje onhandig?
Als ik ga upgraden na Windows 10, wil ik met een schone Window installatie beginnen.

Stout

  • Gast
Re: Photoshop Elements upgrade
« Reactie #2 Gepost op: 25 april 2015, 17:25:45 »
Elements 10 kun je verwijderen na de installatie. Maar omdat de proefversie al op je computer staat, hoef je volgens mij alleen het nummer van Elements 13 in te voeren, waarna je 10 kunt verwijderen.
Maar je kunt het ook probleemloos op je computer laten staan. Je moet trouwens als je je bestanden door Elements 13 wilt laten openen even het standaard programma wijzigen. 

Offline whosvegas

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 221
Photoshop Elements upgrade
« Reactie #1 Gepost op: 25 april 2015, 15:56:41 »
Laatst heb ik de trial versie van Elements geinstalleerd en deze bevalt goed, dus ik wil upgraden (vanaf 10).
Hier heb ik een paar vragen over:
* Moet je Elements 10 op je computer houden of alleen bij de installatie? Op dit moment staat Elements 10 nog op mijn computer, maar als ik een schone installatie doe, wil ik Elements 13 gewoon rechtstreeks kunnen installeren (zonder eerst 10 te installeren)
* Of wordt er adv je adobe account de check uitgevoerd?

Dus heeft iemand hier ervaring mee?