Auteur Topic: Pittoresk kerkje La Palma  (gelezen 1015 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

newmikey2

  • Gast
Re: Pittoresk kerkje La Palma
« Reactie #5 Gepost op: 27 juni 2017, 00:31:16 »
Als je de tekening zelf had getekend met behulp van een tablet, dan was er veel meer inspanning geleverd en had ik meer waardering gehad voor de foto, los van het feit of het resultaat er nu leuk uitziet of niet.
Laat ik alleen dit zeggen: als ik het zelf had getekend met behulp van een tablet had jij er zéker géén kerkje in herkend  :rofl2:

Maar ik kan me je mening goed voorstellen hoor, ik vind het voor nu af en toe verrassend leuke resultaten opleveren en er is nog steeds een goede basisfoto voor nodig...

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Pittoresk kerkje La Palma
« Reactie #5 Gepost op: 27 juni 2017, 00:31:16 »

Offline Alwin

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 2132
  • Geslacht: Man
  • Pentax rules!
Re: Pittoresk kerkje La Palma
« Reactie #4 Gepost op: 26 juni 2017, 23:18:31 »
Bij de beoordeling van een foto weeg ik ook altijd mee de inspanning die het gekost heeft om tot het resultaat te komen. Hier lijkt het te gaan om een filter met enkele parameters, die vervolgens automatisch het resultaat voorschotelt. Zo heb ik zelf veel gespeeld met de vele filters die photoshop heeft in de begintijd dat ik photoshop had.

Als je de tekening zelf had getekend met behulp van een tablet, dan was er veel meer inspanning geleverd en had ik meer waardering gehad voor de foto, los van het feit of het resultaat er nu leuk uitziet of niet. Maar ik begrijp dat je op dit moment gecharmeerd bent door het resultaat.
Canon EOS 6D, EF 17-40mm f/4L USM, Canon EOS M-50, EF-M 15-45mm f/3.5-6.3 IS, EF-M 22mm f/2.0 STM, Pentax K20D en nog wat Pentax lenzen :)

Offline Jan-61

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1263
  • Geslacht: Man
  • Pentax KP+K200D-Fan - LinuxMint-Cinnamon
    • FotoSeq.NL
Re: Pittoresk kerkje La Plama
« Reactie #3 Gepost op: 26 juni 2017, 22:53:38 »
+1

Stemmig en fijn om naar te kijken.




Jan.
FotoSeq.NL | MuziekzomerGanger.NL | KP | K-5 | 2x K200D D-BG3 | K-01 Zwart
FLICKR

Offline OudjesEric

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3219
  • Geslacht: Man
  • Deel en leer, elke keer
Re: Pittoresk kerkje La Plama
« Reactie #2 Gepost op: 26 juni 2017, 14:05:48 »
Zo Mike, dat is een smaakvol en heel fijn geslaagd experiment, wat mij betreft.
Het is een uitstekende abstractie van een stukje werkelijkheid.
De lijnen die zijn overgebleven maken sterk de indruk door een verwoed kunstenaar te zijn aangebracht.
De overgebleven kleur doet het voor mij ook prettig met de lijnen, met mogelijke uitzondering van het blauw, mn bij de rechtse takken op de grens met de lucht.
Ben wel benieuwd wat anderen hiervan vinden.
Pentax K30, Pentax 80 - 200 -- je tas wordt een stuk lichter van diefstal :-( -- Nikon D7500 met lenzen

newmikey2

  • Gast
Pittoresk kerkje La Palma
« Reactie #1 Gepost op: 26 juni 2017, 11:41:34 »
« Laatst bewerkt op: 26 juni 2017, 22:54:20 door newmikey2 »