Auteur Topic: Vocht in flitser  (gelezen 1031 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline LennartKm

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3378
  • Geslacht: Man
  • Een mooie foto is 90% de persoon. 10% de Camera
Re: Vocht in flitser
« Reactie #5 Gepost op: 10 september 2014, 13:30:53 »
Batterijen eruit en met open batterijklepje een tijdje in een afgesloten (koelkast)doosje gevuld met rijst of grof zout laten liggen, eventueel een navul vochtvreter van de bouwmarkt in het doosje. Geef het op z'n minst een week.

De beste oplossing die 9 van de 10 keer perfect werkt.



 :D


18-500mm, K-m, Optio RZ10 en losse extra's

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Vocht in flitser
« Reactie #5 Gepost op: 10 september 2014, 13:30:53 »

newmikey2

  • Gast
Re: Vocht in flitser
« Reactie #4 Gepost op: 11 augustus 2014, 08:22:31 »
Amateurfotograaf
Er was eind juli veel regen op zaterdag en er was vocht in mijn flitser 360 FGZ gekomen. Een fotograaf zei"bij mij was bij  een flitser vocht in de fliter gekomen en toen heb ik hem een maand laten liggen en toen was het vocht verdwenen. Zijn er nog andere mogelijkheden om de vocht te
verwijderen.
                                                               Amateurfotograag
Batterijen eruit en met open batterijklepje een tijdje in een afgesloten (koelkast)doosje gevuld met rijst of grof zout laten liggen, eventueel een navul vochtvreter van de bouwmarkt in het doosje. Geef het op z'n minst een week.

newmikey2

  • Gast
Re: Vocht in flitser
« Reactie #3 Gepost op: 11 augustus 2014, 08:22:31 »
Amateurfotograaf
Er was eind juli veel regen op zaterdag en er was vocht in mijn flitser 360 FGZ gekomen. Een fotograaf zei"bij mij was bij  een flitser vocht in de fliter gekomen en toen heb ik hem een maand laten liggen en toen was het vocht verdwenen. Zijn er nog andere mogelijkheden om de vocht te
verwijderen.
                                                               Amateurfotograag
Batterijen eruit en met open batterijklepje een tijdje in een afgesloten (koelkast)doosje gevuld met rijst of grof zout laten liggen, eventueel een navul vochtvreter van de bouwmarkt in het doosje. Geef het op z'n minst een week.

Offline amateurfotograaf

  • Newbie
  • Berichten: 10
  • Geslacht: Man
  • Johanan heeft een verzameling analoge pentax camer
Vocht in flitser
« Reactie #2 Gepost op: 11 augustus 2014, 01:40:21 »
Amateurfotograaf
Er was eind juli veel regen op zaterdag en er was vocht in mijn flitser 360 FGZ gekomen. Een fotograaf zei"bij mij was bij  een flitser vocht in de fliter gekomen en toen heb ik hem een maand laten liggen en toen was het vocht verdwenen. Zijn er nog andere mogelijkheden om de vocht te
verwijderen.
                                                               Amateurfotograag
pentax camera's

Offline amateurfotograaf

  • Newbie
  • Berichten: 10
  • Geslacht: Man
  • Johanan heeft een verzameling analoge pentax camer
Vocht in flitser
« Reactie #1 Gepost op: 11 augustus 2014, 01:40:21 »
Amateurfotograaf
Er was eind juli veel regen op zaterdag en er was vocht in mijn flitser 360 FGZ gekomen. Een fotograaf zei"bij mij was bij  een flitser vocht in de fliter gekomen en toen heb ik hem een maand laten liggen en toen was het vocht verdwenen. Zijn er nog andere mogelijkheden om de vocht te
verwijderen.
                                                               Amateurfotograag
pentax camera's