Auteur Topic: 4x4 rally Havelte - 4&5 april 2015  (gelezen 4793 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline elshout1958

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5923
  • Geslacht: Man
  • Alles is al gefotografeerd, maar nog niet door mij
    • Henk Elshout Fotografie
Re: 4x4 rally Havelte - 4&5 april 2015
« Reactie #42 Gepost op: 9 april 2015, 17:31:24 »
Dit topic had ik in het begin al eens bezocht en zag toen een aantal verrassende foto`s, nu ik er weer doorheen gespit ben zijn daar nog vele fraaie foto`s bijgekomen. Jammer dat het zo ver weg is, anders had ik er graag bij geweest. Gelukkig kan ik jullie foto`s bekijken, proef ik toch iets van het spektakel  ;)

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: 4x4 rally Havelte - 4&5 april 2015
« Reactie #42 Gepost op: 9 april 2015, 17:31:24 »

Offline DickL

  • Pentaxian
  • **
  • Berichten: 760
    • Mijn Flickr albums
Re: 4x4 rally Havelte - 4&5 april 2015
« Reactie #41 Gepost op: 8 april 2015, 23:29:24 »
Prachtige foto's allemaal, waarbij de panning shots mij toch altijd het meest aanspreken.
K-3iii | K-1 | K-3 | K-01 | K-5 | K-m 
HD DA 55-300 PLM | DA 18-135 | DA 21 Limited | DA 35/2.4 | DA 18-55 WR
DFA 24-70 | DFA 150-450 | DFA 100 MACRO WR 
FA77 1.8 Limited | FA43 1.9 Limited | FA31 1.8 Limited
Sigma 70-200/2.8 II | Sigma AF 8-16

Offline EviZ

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 8269
  • Geslacht: Man
  • Purmerend, NoordHolland
    • EviZ.nl
Re: 4x4 rally Havelte - 4&5 april 2015
« Reactie #40 Gepost op: 8 april 2015, 21:52:04 »
[...]@ Erik: foto 1 lekker krap uitgesneden (kan dus ook) en foto 7 de stofwolk.[...]André
TnX! Al is het bij foto zeven geen stofwolk maar opspattend water  :) :police:

Geinig, als ik naar de foto van deze bmw kijk dan gaat mijn blik in eerste instantie richting voorruit/deur. Komt denk ik doordat ik niet echt een autofanaat ben  :D. Maar ik ga de aankomende tijd eens letten op waar het scherptepunt bij een foto van een auto ligt en of dat die mij aanspreekt ja of nee. De foto's die ik tijdens tijdens deze rally gemaakt heb, waren namelijk mijn eerste schreden op het gebied van autosport-fotografie.
Voor de eerste schreden heb je zeker fraaie resultaten neergezet!!  :good:
En houd vooral ook vast aan eigen smaak...je 'moet' foto's maken die jezelf mooi vind ;-)

Bij die foto staat het inderdaad goed. Ik had dan alleen meer ruimte voor de auto gelaten. Nu ligt het qua scherpstelling voor mij te veel rechts. Blijft wel een geweldige foto. Blijft prachtig dit soort spul  ;D
Dit was dan wel een redelijk extreem voorbeeld.
In dit topic zijn foto's vier en vijf van mijn hand wat meer gematigde voorbeelden:
[...]
4.

VHC Off Road Rally Havelte - 2015 by Erik Visser (EviZ.nl), on Flickr


5.

VHC Off Road Rally Havelte - 2015 by Erik Visser (EviZ.nl), on Flickr
[...]

en is foto twee een voorbeeld waar de bestuurder en bijrijder een belangrijke rol spelen
[...]
2.

VHC Off Road Rally Havelte - 2015 by Erik Visser (EviZ.nl), on Flickr
[...]


Offline LennartKm

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3378
  • Geslacht: Man
  • Een mooie foto is 90% de persoon. 10% de Camera
Re: 4x4 rally Havelte - 4&5 april 2015
« Reactie #39 Gepost op: 8 april 2015, 21:21:43 »
Bij die foto staat het inderdaad goed. Ik had dan alleen meer ruimte voor de auto gelaten. Nu ligt het qua scherpstelling voor mij te veel rechts. Blijft wel een geweldige foto. Blijft prachtig dit soort spul  ;D


18-500mm, K-m, Optio RZ10 en losse extra's

Offline PeterN

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3512
  • Geslacht: Man
Re: 4x4 rally Havelte - 4&5 april 2015
« Reactie #38 Gepost op: 8 april 2015, 21:17:42 »
...Bij op mij af komende wagens (schuin of recht) probeer ik zoveel als mogelijk scherp te stellen op de grille of het merk-embleem. Koplampen en grille zijn als ogen en neus in een portret en door hierop te focussen weet ik zeker dat dat deel scherp is. Dat ik bij het scherp-stellen hierop een deel van de scherpte(diepte) weggooi vind ik zelf niet zo een probleem. Neus van de auto niet scherp en ik gooi de foto als mislukt weg.....Dat het achterste deel van de wagen dan niet scherp is, vind ik niet zo een probleem. Sterker nog, ik vind dat vaak bijdragen aan de dynamiek van de foto....

Geinig, als ik naar de foto van deze bmw kijk dan gaat mijn blik in eerste instantie richting voorruit/deur. Komt denk ik doordat ik niet echt een autofanaat ben  :D. Maar ik ga de aankomende tijd eens letten op waar het scherptepunt bij een foto van een auto ligt en of dat die mij aanspreekt ja of nee. De foto's die ik tijdens tijdens deze rally gemaakt heb, waren namelijk mijn eerste schreden op het gebied van autosport-fotografie.

Offline André Kok

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1175
  • Geslacht: Man
  • Just Pentax!
    • Welkom op de site van André Kok
Re: 4x4 rally Havelte - 4&5 april 2015
« Reactie #37 Gepost op: 8 april 2015, 21:10:45 »
Mijn favorieten:
@ Lennart: foto 2 de wolk zand en foto 5 de Mercedes in spagaat;
@ GWBoes: foto 3 de pan met 15 mm objectief;
@ Peter: de modderfoto's 2 en 7 en de panfoto's 6 en 9;
@ Erik: foto 1 lekker krap uitgesneden (kan dus ook) en foto 7 de stofwolk.

Ik had 190 foto's geschoten. Daarvan zijn er ca. 140 redelijk tot goed scherp en daarvan heb ik er 26 op Jalbum geplaatst.
Ik fotografeer ook wel eens scenes in de voetbalwedstrijd van mijn buurjongen. Qua scherpstellen en het juiste moment pakken vind ik dat toch moeilijker dan deze rally.

André
Pentax K-3 III | Pentax K-5 II |  smc DA 17-70mm f/4 | smc DA* 200mm f/2.8 | smc DA* 300mm f/4 | DA 1.4x AF Rear Converter | smc DA 35mm f/2.4 | ...

Offline EviZ

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 8269
  • Geslacht: Man
  • Purmerend, NoordHolland
    • EviZ.nl
Re: 4x4 rally Havelte - 4&5 april 2015
« Reactie #36 Gepost op: 8 april 2015, 20:44:20 »
Bedankt, weer wat bijgeleerd  :). Ik ging er vanuit dat de scherpte op het bestuurdersdeel van de auto moest liggen.
Dat vind ik alleen van belang als ik de de bestuurder/coureur als hoofdonderwerp wil hebben.

Bij op mij af komende wagens (schuin of recht) probeer ik zoveel als mogelijk scherp te stellen op de grille of het merk-embleem. Koplampen en grille zijn als ogen en neus in een portret en door hierop te focussen weet ik zeker dat dat deel scherp is. Dat ik bij het scherp-stellen hierop een deel van de scherpte(diepte) weggooi vind ik zelf niet zo een probleem. Neus van de auto niet scherp en ik gooi de foto als mislukt weg.....Dat het achterste deel van de wagen dan niet scherp is, vind ik niet zo een probleem. Sterker nog, ik vind dat vaak bijdragen aan de dynamiek van de foto.
Hier een voorbeeld van de afgelopen Paasraces op Zandvoort...neus is scherp en de rest van de wagen is al snel onscherp...toch beschouw ik dit als een geslaagde foto (maar smaken kunnen verschillen).

PaasRaces 2015 by Erik Visser (EviZ.nl), on Flickr
iso 100; 250mm; F/10; 1/60s

Offline LennartKm

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3378
  • Geslacht: Man
  • Een mooie foto is 90% de persoon. 10% de Camera
Re: 4x4 rally Havelte - 4&5 april 2015
« Reactie #35 Gepost op: 8 april 2015, 13:05:09 »
Zelf probeer ik vaak het voorraam scherp te pakken. Dan zit je over de gehele auto vrij goed. Recht op me af wel de motorkap inderdaad.


18-500mm, K-m, Optio RZ10 en losse extra's

Offline PeterN

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3512
  • Geslacht: Man
Re: 4x4 rally Havelte - 4&5 april 2015
« Reactie #34 Gepost op: 8 april 2015, 12:20:22 »
Tnx!
Net als het bij mens/dier-portretten belangrijk is om op de ogen scherp te stellen is het bij auto's wel zo fijn dat de neus scherp is..probeer dan ook zo veel als mogelijk de voorkant van een auto scherp te hebben, zelfs/ook bij zijwaarst-meetrekken  ;)

Bedankt, weer wat bijgeleerd  :). Ik ging er vanuit dat de scherpte op het bestuurdersdeel van de auto moest liggen.

Offline LennartKm

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3378
  • Geslacht: Man
  • Een mooie foto is 90% de persoon. 10% de Camera
Re: 4x4 rally Havelte - 4&5 april 2015
« Reactie #33 Gepost op: 8 april 2015, 11:52:40 »
Grappig  :D Ik ga de volgende keer namelijk meer het binnenterrein op voor de smalle weggetjes.
Ik krijg er niks voor maar dat vind ik ook niet belangrijk. Het is nu vooral contacten leggen en goodwill kweken.


18-500mm, K-m, Optio RZ10 en losse extra's

Offline EviZ

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 8269
  • Geslacht: Man
  • Purmerend, NoordHolland
    • EviZ.nl
Re: 4x4 rally Havelte - 4&5 april 2015
« Reactie #32 Gepost op: 7 april 2015, 22:48:07 »
Ik vind foto 7 gaaf! Als je op een verkeerde plek staat kan het inderdaad wat minder spectaculair lijken. Hoe meer modder, bochten of zand hoe beter je staat  :D De auto op foto 2 heb ik met de kap open en een enorme stoomwolk op de foto  :D De koeling begaf het vlak voor me.

Ik heb ondertussen wat foto's doorgestuurd richting verschillende teams. Van 1 team al het verzoek gekregen om de volle formaat foto's te sturen aangezien ze die graag op canvas wilden drukken. (had ze gestuurd in 800x600). Erg leuk dus  ;D
TnX!
Volgende keer probeer ik jouw posities uit  ;) :D
En krijg je ook nog wat van het team voor jouw werk?

Offline EviZ

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 8269
  • Geslacht: Man
  • Purmerend, NoordHolland
    • EviZ.nl
Re: 4x4 rally Havelte - 4&5 april 2015
« Reactie #31 Gepost op: 7 april 2015, 22:46:56 »
Mooie serie geworden Erik. De eerste foto van je serie vind ik het mooiste geworden: Mooi frontaal genomen met lekker opspattend zand en veel rook. [...]
Tnx!

[...]Zou zo maar kunnen. Ik heb steeds geprobeerd om op de achterkant van de deur scherp te stellen, maar als ik een fractie van een seconde te laat ben dan zit ik natuurlijk zo op de achterkant van de wagen scherp te stellen.[...]
Net als het bij mens/dier-portretten belangrijk is om op de ogen scherp te stellen is het bij auto's wel zo fijn dat de neus scherp is..probeer dan ook zo veel als mogelijk de voorkant van een auto scherp te hebben, zelfs/ook bij zijwaarst-meetrekken  ;)

Offline LennartKm

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3378
  • Geslacht: Man
  • Een mooie foto is 90% de persoon. 10% de Camera
Re: 4x4 rally Havelte - 4&5 april 2015
« Reactie #30 Gepost op: 7 april 2015, 22:44:42 »
Leuk dat je elkaar op deze manier blij kunt maken. Jij met twee leuke dagen fotograferen, zij met een mooie foto  :good:.

Precies. Wie weet wat er in de toekomst ook uit kan komen?


18-500mm, K-m, Optio RZ10 en losse extra's

Offline PeterN

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3512
  • Geslacht: Man
Re: 4x4 rally Havelte - 4&5 april 2015
« Reactie #29 Gepost op: 7 april 2015, 22:23:31 »
Mooie serie geworden Erik. De eerste foto van je serie vind ik het mooiste geworden: Mooi frontaal genomen met lekker opspattend zand en veel rook. Jammer alleen dat je net de bovenkant van de auto mist. Ik heb trouwens ook geprobeerd om wat frontale foto's te maken maar daar kwam ik mm'ers voor te kort. De grootste lens die ik bij me had ging tot 210 mm, maar ik heb het idee dat 300 mm of misschien zelfs 600 mm beter was geweest. Maar ja niet getreurd, nu heb ik een extra reden om volgend jaar weer te gaan.

Tijdens het meetrekken scherp gesteld op de achterste helft van de wagen........ ;)

Zou zo maar kunnen. Ik heb steeds geprobeerd om op de achterkant van de deur scherp te stellen, maar als ik een fractie van een seconde te laat ben dan zit ik natuurlijk zo op de achterkant van de wagen scherp te stellen. Ik heb trouwens geen idee hoe hard de auto's over de baan denderden?

... Van 1 team al het verzoek gekregen om de volle formaat foto's te sturen aangezien ze die graag op canvas wilden drukken. (had ze gestuurd in 800x600). Erg leuk dus  ;D

Leuk dat je elkaar op deze manier blij kunt maken. Jij met twee leuke dagen fotograferen, zij met een mooie foto  :good:.

Offline Mharda

  • Honorary Member
  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5651
  • Geslacht: Man
  • Magic is in the air....
    • Mharda on SmugMug
Re: 4x4 rally Havelte - 4&5 april 2015
« Reactie #28 Gepost op: 7 april 2015, 21:14:13 »
Van 1 team al het verzoek gekregen om de volle formaat foto's te sturen aangezien ze die graag op canvas wilden drukken. (had ze gestuurd in 800x600). Erg leuk dus  ;D

Top! Altijd leuk mensen blij te kunnen maken....
Mharda
It's magic, isn't it?

- On Twitter as @Mharda
- Website: www.mharda.com
- PPG: http://www.pentaxphotogallery.com/artists/harryvandenbrink

Offline LennartKm

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3378
  • Geslacht: Man
  • Een mooie foto is 90% de persoon. 10% de Camera
Re: 4x4 rally Havelte - 4&5 april 2015
« Reactie #27 Gepost op: 7 april 2015, 20:42:13 »
Ik vind foto 7 gaaf! Als je op een verkeerde plek staat kan het inderdaad wat minder spectaculair lijken. Hoe meer modder, bochten of zand hoe beter je staat  :D De auto op foto 2 heb ik met de kap open en een enorme stoomwolk op de foto  :D De koeling begaf het vlak voor me.

Ik heb ondertussen wat foto's doorgestuurd richting verschillende teams. Van 1 team al het verzoek gekregen om de volle formaat foto's te sturen aangezien ze die graag op canvas wilden drukken. (had ze gestuurd in 800x600). Erg leuk dus  ;D


18-500mm, K-m, Optio RZ10 en losse extra's

Offline EviZ

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 8269
  • Geslacht: Man
  • Purmerend, NoordHolland
    • EviZ.nl
Re: 4x4 rally Havelte - 4&5 april 2015
« Reactie #26 Gepost op: 7 april 2015, 20:29:29 »
[...] Ik kwam er thuis achter dat ik relatief veel foto's had waarbij de achterste helft van de wagen scherp was, moet eens gaan uitvogelen waar dat aan lag.
Tijdens het meetrekken scherp gesteld op de achterste helft van de wagen........ ;)

Offline EviZ

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 8269
  • Geslacht: Man
  • Purmerend, NoordHolland
    • EviZ.nl
Re: 4x4 rally Havelte - 4&5 april 2015
« Reactie #25 Gepost op: 7 april 2015, 20:15:54 »
Inderdaad. Ben blij dat ik het hier gemeld heb zodat anderen het konden zien. [...]
  :toppie:

Ik ben zaterdag 4 april naar de rally geweest. Ik kwam niet zo goed voorbereid aan, ondanks de aanwijzingen van Lennart  ::)
Ik kwam pas na na 13.00 uur aan op het terrein en wist niet zo goed waar mijzelf te positioneren...ik dacht een aardige plek gevonden te hebben aan het eind van het rechte eind van de tankbaan en ben daar gebleven. De baancommissarissen verzekerde mij dat de derde manche elk moment kon beginnen, maar de start werd toch steeds uitgesteld. Achteraf gezien had ik beter andere plekken kunnen kiezen om foto's te trekken, zoals de posities van Lennart, Andre, GW en zeker PeterN! Ik vond de actie wat tegen vallen, maar na het zien van de foto's in dit topic en het filmpje op de FB-pagina van VHC, begrijp ik dat ik op de verkeerde plekken ben gaan staan........
Ik heb het eind van de tweede manche meegemaakt en de derde manche tot ongeveer 17.00 uur. Ik werd toch ook wel bij mijn schoonfamilie verwacht voor het eten..... :angel:

Hier heb ik mijn foto's getrokken:

VHC Havelte - mapby Erik Visser (EviZ.nl), on Flickr

@Lennart
Fraaie actie! Zeker de foto's van dag twee!

@GWBoes
Heerlijke serie, en zeker foto drie is heel erg fraai!

@Andre
Nummer drie!!!!!! maar foto één mag er zeker ook zijn!

@Peter
Wat een heldere serie! En mooie variaties ook!
Zes is mijn favo!


Ik heb besloten om mijn selectie toch maar hier te plaatsen, ondanks dat ze met Nikon zijn gemaakt. Het gaat toch om foto's van dit evenement. (*)

Nikon D610 en Sigma 150-500 (exif zit in de foto's)
1.

VHC Off Road Rally Havelte - 2015 by Erik Visser (EviZ.nl), on Flickr


2.

VHC Off Road Rally Havelte - 2015 by Erik Visser (EviZ.nl), on Flickr


3.

VHC Off Road Rally Havelte - 2015 by Erik Visser (EviZ.nl), on Flickr


4.

VHC Off Road Rally Havelte - 2015 by Erik Visser (EviZ.nl), on Flickr


5.

VHC Off Road Rally Havelte - 2015 by Erik Visser (EviZ.nl), on Flickr


6.

VHC Off Road Rally Havelte - 2015 by Erik Visser (EviZ.nl), on Flickr


7.

VHC Off Road Rally Havelte - 2015 by Erik Visser (EviZ.nl), on Flickr


De serie staat hier: https://www.flickr.com/photos/eviznl/sets/72157651799730302/


Ik heb 68 foto's van dit evenement op mijn schijf staan en 17 foto's op flickr  :)



(*)Als de mods dit toch niet in orde vinden, wees dan vrij om de foto's naar de vreemdgangershoek af te splitsen


Offline bernhardn

  • Pentaxian
  • **
  • Berichten: 972
  • Geslacht: Man
  • RICOH insider!
    • B-N-N - Photography
Re: 4x4 rally Havelte - 4&5 april 2015
« Reactie #24 Gepost op: 7 april 2015, 20:03:00 »
M'n broer en ik vonden het ook een indrukwekkend spektakel, ik had geen camera mee e kwam alleen canon mensen tegen, mijn dochter daarentegen heeft 1 van jullie wel gespot! zij zag een Pentax lensdopje!  ;D
Best spectaculair om te zien hoe sommigen diagonaal op je afkwamen scheuren. vooral die platte brede (foto 10) ging erg hard!

Offline LennartKm

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3378
  • Geslacht: Man
  • Een mooie foto is 90% de persoon. 10% de Camera
Re: 4x4 rally Havelte - 4&5 april 2015
« Reactie #23 Gepost op: 7 april 2015, 16:17:40 »
Oke. Ik zit rond de 60% wat goed scherp is. Is dan vooral kiezen welke "pose" het beste uit komt. Moet ook zeggen dat de K30 de bewegende onderwerpen prima volgde en razend snel. Dit terwijl er een 18-200 schroef aangedreven lens op zat.


18-500mm, K-m, Optio RZ10 en losse extra's

Offline GWBoes

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 164
  • Geslacht: Man
    • Flickr
Re: 4x4 rally Havelte - 4&5 april 2015
« Reactie #22 Gepost op: 7 april 2015, 13:54:04 »
Ok, dat haal ik ook ongeveer, zoals mijn 3e foto is zo'n 20% bruikbaar.
*ist DL | k-5 II | DA 15Limited; 18-55; 18-135; 60-250 | A 50f1.7; 28f2.8 | K 100f4 macro; 135f3.5 | Sigma 70-300; 10-20 | Industar 50/2

Offline PeterN

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3512
  • Geslacht: Man
Re: 4x4 rally Havelte - 4&5 april 2015
« Reactie #21 Gepost op: 7 april 2015, 12:43:21 »
... Peter mooi scherpe panning foto's (wat voor percentage had je scherp van alle foto's?)...

Ik moet zeggen dat ik het niet precies heb bijgehouden en het ligt er natuurlijk ook aan wat je precies onder scherp verstaat. Als je onder scherp verstaat dat het bestuurdersdeel- of de hele auto scherp was bij het pannen, dan schat ik op ongeveer 10%. Als je een deel van de auto scherp, onder scherp verstaat (zoals bij foto 5, waar alleen het midden van de bus scherp is) dan ongeveer 30 a 40%. Ik kwam er thuis achter dat ik relatief veel foto's had waarbij de achterste helft van de wagen scherp was, moet eens gaan uitvogelen waar dat aan lag.

Offline GWBoes

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 164
  • Geslacht: Man
    • Flickr
Re: 4x4 rally Havelte - 4&5 april 2015
« Reactie #20 Gepost op: 7 april 2015, 10:03:07 »
Ook erg mooie series, Peter mooi scherpe panning foto's (wat voor percentage had je scherp van alle foto's?) en Lennart en André mooie dynamische foto's met dat opspattende zand.

Als ik zo kijk had ik toch verder moeten lopen, ik vond dat ik wel een mooie plek stond in een binnenbocht met vrij zicht op een recht stuk maar op het binnenterein was het toch wat afwisselender geweest.
*ist DL | k-5 II | DA 15Limited; 18-55; 18-135; 60-250 | A 50f1.7; 28f2.8 | K 100f4 macro; 135f3.5 | Sigma 70-300; 10-20 | Industar 50/2

Offline LennartKm

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3378
  • Geslacht: Man
  • Een mooie foto is 90% de persoon. 10% de Camera
Re: 4x4 rally Havelte - 4&5 april 2015
« Reactie #19 Gepost op: 6 april 2015, 23:14:04 »
Geen enkel probleem Peter. Erg mooie foto's. Vind vooral de foto's bij de plassen gaaf! Die zocht ik aan mijn kant van het terrein ook maar kon ik slecht vinden. Dat is iets voor de volgende keer dus. Dat punt waar jij stond middenin het veld ga ik dus zeker onthouden. Vind het erg leuk dat je een mooie dag gehad hebt!


18-500mm, K-m, Optio RZ10 en losse extra's

Offline PeterN

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3512
  • Geslacht: Man
Re: 4x4 rally Havelte - 4&5 april 2015
« Reactie #18 Gepost op: 6 april 2015, 22:39:52 »
Hierbij zoals beloofd een aantal verschillende foto's die ik op de eerste dag gemaakt heb.

1.  Bij de start van de 1e manche (deze wagen heb ik trouwens bij de 2e en 3e manche niet meer zien rijden)


2.  Bij de finish van de 1e manche


3.  Vanessa


4.  Pech bij Vanessa (na een poosje speuren bleek er een stekkertje los te zijn geschoten)


5.  Het enige busje dat mee reed


6.  Vol gas


7.  Vol door de plas


8.  Langs de plas kan natuurlijk ook


9.  Met het zonnetje in de rug


10.  Meteen na het racen worden de wagens van al het modder en stof ontdaan


Sorry voor het hele aantal foto's, maar ik wilde jullie toch graag deelgenoot maken van de prachtige dag die ik daar heb gehad. Lennart, nogmaals dank voor de tip en alle uitleg die je hebt gegeven.

Groet,  Peter