Auteur Topic: Humor  (gelezen 385 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Edzo

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 10658
  • Geslacht: Man
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
Re: Humor
« Reactie #2 Gepost op: 3 september 2013, 22:19:07 »
 :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Typiosch gevalletje van een Canikon aangesmeerd in de fotowinkel.
Wellicht dat die man blijer was geweest met een compactje.

Ik heb ook zo een collega rondlopen.
Ging op safari in Afrika. Kreeg één of ander Canon ding in zijn handen met een zoomlens tot 300 mm.
Wist niet eens hoe hij de lens moest verwisselen  8) 8)

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Humor
« Reactie #2 Gepost op: 3 september 2013, 22:19:07 »

Offline elshout1958

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5923
  • Geslacht: Man
  • Alles is al gefotografeerd, maar nog niet door mij
    • Henk Elshout Fotografie
Humor
« Reactie #1 Gepost op: 3 september 2013, 22:14:18 »
Vandaag wat leuks meegemaakt in museum De Pont. Een man met een canon d30 of 30d liep al een tijdje bij me in de buurt en telkens als hij met zijn camera ergens op richte sprong zijn flitsertje omhoog, hij was ogenschijnlijk wat nerveus geworden want flitsen mag niet daar. Op een gegeven moment begon hij er over tegen mij, of ik misschien wist hoe je zoiets uit kan schakelen :D Ik zijn camera overgenomen en het viel me meteen al op dat hij op de automaat stond, dus ik hem uitgelegd dat dat de oorzaak was, dus op AV stand gezet, toen ik daarna zei dat de iso omhoog moest omdat het vrij donker is keek hij me aan, met een vragende blik, en zei hij dat hij nog niet zo lang fotografeerde, dus ik hem dat ook nog uitgelegd. Ook nog een foto voor hem gemaakt met zijn camera en hij was helemaal blij, want ik had hem in 5 minuten meer geleerd dan de verkoper in de winkel. Ik heb hem ook nog geadviseerd om het boekje maar eens door te nemen. Uiteraard heb ik hem ook nog vertelt dat canon net als Pentax ook vast forums heeft waar je veel kunt leren.