Auteur Topic: de Admin  (gelezen 1517 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline vvo

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 2812
  • Geslacht: Man
  • voormalig K10D eigenaar
Re: de Admin
« Reactie #7 Gepost op: 12 september 2007, 13:32:46 »
Hoi Andre,
Een leuk idee van je om dit forum op te zetten. Bedankt hiervoor  :)
Ik heb nog geen lang Pentax verleden (K10D is mijn eerste Pentax) maar ik ben superblij met de keuze die ik gedaan heb.

Hopelijk gaat het forum goed gevuld raken met Pentaxians en waardevolle informatie.


Ciao,


Johan.
Fuji X-H1/Fuji X-E1/GoPro/Eken Godox (FBA) :: ex K10D bezitter :: Filmic Pro/Quik :: Fashion shooter

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: de Admin
« Reactie #7 Gepost op: 12 september 2007, 13:32:46 »

admin

  • Gast
Re: de Admin
« Reactie #6 Gepost op: 8 juni 2007, 20:02:12 »
Welkom Danny en succes met de K100D een prachtige camera en een goede keuze.

Danny

  • Gast
Re: de Admin
« Reactie #5 Gepost op: 4 juni 2007, 10:57:42 »
Hallo,

Sinds een paar dagen trotse bezitter van mijn eerste DSLR. Lang getwijfeld tussen de Nikon D40, Canon 400 D en uiteindelijk toch bezweken voor de Pentax K100D.
Voorlopig enkel maar wat test shoots met kitlens om ervaring op te doen. Hoop hier wat tips en trics te verkrijgen.


admin

  • Gast
Re: de Admin
« Reactie #4 Gepost op: 27 mei 2007, 18:10:49 »
Citaat
Hoi,
Ik ben Lucien Reyns en sinds kort trotse bezitter van een pentax K10 D. Ben jaren geleden begonnen met een Petax Spotmatic F en ESII voorzien van veel Takumar lenzen. Volgens mij nog steeds de beste lenzen ooit gemaakt.
Ga me na een lange pauze weer bezighouden met fotografie.
Nooit een andere camera willen aanschaffen dan Pentax en wel heel erg lang moeten wachten eer Pentax met een fantastische sigitale reflex op de proppen kwam.
Maar goed.... het feest kan beginnen.  :)

Welkom Lucien, we hopen hier een turbulent forum te krijgen en waarderen je hulp daarbij.  Fijne camera die K10D. Ik heb hem nu een paar maandjes en heb geen seconde spijt gehad.

Dokaprutser

  • Gast
Re: de Admin
« Reactie #3 Gepost op: 27 mei 2007, 17:09:25 »
Hoi Welkom op dit forum...
Weer een Pentax fan er bij ;)
We moeten nu maar afwachten hoe pentax het gaat doen samen met Hoya.

lreyns

  • Gast
Re: de Admin
« Reactie #2 Gepost op: 26 mei 2007, 16:47:57 »
Hoi,
Ik ben Lucien Reyns en sinds kort trotse bezitter van een pentax K10 D. Ben jaren geleden begonnen met een Petax Spotmatic F en ESII voorzien van veel Takumar lenzen. Volgens mij nog steeds de beste lenzen ooit gemaakt.
Ga me na een lange pauze weer bezighouden met fotografie.
Nooit een andere camera willen aanschaffen dan Pentax en wel heel erg lang moeten wachten eer Pentax met een fantastische sigitale reflex op de proppen kwam.
Maar goed.... het feest kan beginnen.  :)

admin

  • Gast
de Admin
« Reactie #1 Gepost op: 4 mei 2007, 08:39:40 »
Mijn naam is André Klaassen. Mijn hobby is fotografie en heb daarbij vooral Pentax camera's gebruikt. Ik ben de trotse bezitter van een K10D en een Optio M30. Hiervoor heb ik gewerkt met de istDL, K100D en de ME Super (analoog).