Auteur Topic: Mijn eigen dichtbundel  (gelezen 1084 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vulcan

  • Administrator
  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5130
  • Geslacht: Man
Re: Mijn eigen dichtbundel
« Reactie #8 Gepost op: 9 januari 2014, 13:37:27 »
Ik heb je topic verplaatst naar de stamtafel.  Beelden maken met woorden valt onder non fotografie, dus past hier beter.

Maar leuk dat je dit ons kenbaar maakt.  Gefeliciteerd!  :)
Pentax K3, DA18-135mm F3.5-5.6|DA55-300mm F4.0-5.8|FA28-70mm F4.0|DA35mm F2.4|DA50mm F1.8|M50mm F1.7| M28mm F3.5|Voigtlander 100mm Macro F3.5| Metz 48 AF-1

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Mijn eigen dichtbundel
« Reactie #8 Gepost op: 9 januari 2014, 13:37:27 »

Offline Edzo

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 10673
  • Geslacht: Man
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
Re: Mijn eigen dichtbundel
« Reactie #7 Gepost op: 5 januari 2014, 14:30:39 »
Knap dat je dit doet. Gedichten zijn veelal heel persoonlijk, dus je laat vaak ook een stukje van jezelf zien.

Offline BertHermans

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 2022
  • Geslacht: Man
Re: Mijn eigen dichtbundel
« Reactie #6 Gepost op: 5 januari 2014, 10:40:18 »
chapeau!

Offline OudjesEric

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3219
  • Geslacht: Man
  • Deel en leer, elke keer
Re: Mijn eigen dichtbundel
« Reactie #5 Gepost op: 5 januari 2014, 10:02:30 »
Het is een goed idee om een proeve van bekwaamheid te laten zien.
Maar, het klinkt sowieso goed, dat je zo een liefhebberij tot een product kunt maken.
Van harte daarmee.
Als je gedichten net zo interessant zijn als je foto's zit het wel goed, zou ik denken!
 
Edit: Ik zoek je net op bij Bol.com - stoer om te zien dat heel Nederland je werk kan zien en kopen.
« Laatst bewerkt op: 5 januari 2014, 10:08:04 door OudjesEric »
Pentax K30, Pentax 80 - 200 -- je tas wordt een stuk lichter van diefstal :-( -- Nikon D7500 met lenzen

Offline m.prieckaerts

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 2638
  • Geslacht: Vrouw
  • Pentax rules!
Re: Mijn eigen dichtbundel
« Reactie #4 Gepost op: 5 januari 2014, 09:56:45 »
Ik zie altijd graag een voorbeeld eer ik een boek koop.
Als je bij Blurp uitgeeft kun je dat laten zien als je dat wilt.
Of zet bij de link b.v. 1 gedicht + afbeelding van de voorkant zodat men een idee heeft van wat men koopt.
Veel succes.

Offline zoran

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 2399
  • Geslacht: Man
Re: Mijn eigen dichtbundel
« Reactie #3 Gepost op: 5 januari 2014, 09:46:08 »
Goed bezig tomtax.
Succes ermee.

Offline Alwin

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 2132
  • Geslacht: Man
  • Pentax rules!
Re: Mijn eigen dichtbundel
« Reactie #2 Gepost op: 5 januari 2014, 00:14:58 »
Leuk voor je! Gefeliciteerd. Ik heb laatst eens verzameld werk van Rutger Kopland van de bieb thuis gehad. Erg bijzonder wat je al niet met woorden kunt bereiken. En dan is er nog dat verborgene dat niet met woorden valt uit te drukken, hoe korte impressies weer nieuwe werelden oproepen ... Ik was er wel van onder de indruk.
Canon EOS 6D, EF 17-40mm f/4L USM, Canon EOS M-50, EF-M 15-45mm f/3.5-6.3 IS, EF-M 22mm f/2.0 STM, Pentax K20D en nog wat Pentax lenzen :)

Offline tomtax

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 376
Mijn eigen dichtbundel
« Reactie #1 Gepost op: 4 januari 2014, 22:52:30 »
Beste allemaal,

Naast fotografie nog een liefde: taal en dichtkunst.

De afgelopen jaren heb ik 100-en gedichten geschreven, waarvan er nu een 75 stuks gebundeld zijn in een e-book.
Uiteraard ben ik daar trots op en wil jullie graag deelgenoot maken van dit leuke feit.

Check maar op http://www.bravenewbooks.nl/site/index.php?r=userwebsite/index&id=thomasblauwvinger

"Al in 2004 werden de eerste gedichten door Thomas Blauwvinger geschreven. De afgelopen jaren stapelden de gedichten zich op. Bizarre gedachtespinsels, ongrijpbare gevoelens en surrealistische voorstellingen vonden hun weg naar het papier. Nu, eind 2013 zijn alle gedichten gesorteerd. Er is geschrapt en herschreven. Wat overblijft zijn een kleine 75 gedichten en verzen die gebundeld zijn in de debuutbundel 'Bewoordingen in buffetvorm'. De bundel zal vanaf week 2 - 2014 beschikbaar zijn in verschillende online winkels. 'Bewoordingen in buffetvorm' is een must voor iedere liefhebben van poëzie. "

Check verder op mijn website op http://www.bravenewbooks.nl/site/index.php?r=userwebsite/index&id=thomasblauwvinger