Auteur Topic: Flitser istdL2  (gelezen 692 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Serpiente

  • Gast
Re: Flitser istdL2
« Reactie #6 Gepost op: 21 december 2008, 11:17:52 »
Externe flitser is beter, maar de interne flitser hoort gewoon te werken. Ik weet niet of jouw camera draadloos flitsen ondersteund, maar dan is een interne flitser ook handig. Dat is dan de "master" en de externe de "slave".

Bekijk eerst wat de kosten zouden zijn van beide opties. Misschien kan je zelfs beide opties kiezen. Je weet maar nooit  :)

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Flitser istdL2
« Reactie #6 Gepost op: 21 december 2008, 11:17:52 »

Serpiente

  • Gast
Re: Flitser istdL2
« Reactie #5 Gepost op: 21 december 2008, 11:17:52 »
Externe flitser is beter, maar de interne flitser hoort gewoon te werken. Ik weet niet of jouw camera draadloos flitsen ondersteund, maar dan is een interne flitser ook handig. Dat is dan de "master" en de externe de "slave".

Bekijk eerst wat de kosten zouden zijn van beide opties. Misschien kan je zelfs beide opties kiezen. Je weet maar nooit  :)

Serpiente

  • Gast
Re: Flitser istdL2
« Reactie #4 Gepost op: 21 december 2008, 11:17:52 »
Externe flitser is beter, maar de interne flitser hoort gewoon te werken. Ik weet niet of jouw camera draadloos flitsen ondersteund, maar dan is een interne flitser ook handig. Dat is dan de "master" en de externe de "slave".

Bekijk eerst wat de kosten zouden zijn van beide opties. Misschien kan je zelfs beide opties kiezen. Je weet maar nooit  :)

hugo1952

  • Gast
Flitser istdL2
« Reactie #3 Gepost op: 21 december 2008, 10:39:59 »
Ik heb 1 1/2 jaar geleden de istDL2 gekocht. Nu doet de interne flitser het niet meer. Kan de lamp van de flitser kapot zijn?. Moet ik de interne flitser laten maken of kan ik beter een externe flitser kopen.

hugo1952

  • Gast
Flitser istdL2
« Reactie #2 Gepost op: 21 december 2008, 10:39:59 »
Ik heb 1 1/2 jaar geleden de istDL2 gekocht. Nu doet de interne flitser het niet meer. Kan de lamp van de flitser kapot zijn?. Moet ik de interne flitser laten maken of kan ik beter een externe flitser kopen.

hugo1952

  • Gast
Flitser istdL2
« Reactie #1 Gepost op: 21 december 2008, 10:39:59 »
Ik heb 1 1/2 jaar geleden de istDL2 gekocht. Nu doet de interne flitser het niet meer. Kan de lamp van de flitser kapot zijn?. Moet ik de interne flitser laten maken of kan ik beter een externe flitser kopen.