Auteur Topic: studio fotografie  (gelezen 764 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen_Cox

  • Gast
studio fotografie
« Reactie #3 Gepost op: 2 november 2008, 22:45:04 »
Ik ben mij aan het orienteren voor studio fotografie, nu heb ik gezien dat een flitssset niet duur hoeft te zijn,

Mijn vraag zijn er mensen die met een K10d ervaring hebben met een studio set en zo ja welk merk en hoe is die ervaring.

Ik zet zelf te denken aan een set van Falcon eyes en daarbij een trigger van cactusv2 (gadget infinity)

Groet Jeroen Cox

Het Nederlandstalig Pentaxforum

studio fotografie
« Reactie #3 Gepost op: 2 november 2008, 22:45:04 »

Jeroen_Cox

  • Gast
studio fotografie
« Reactie #2 Gepost op: 2 november 2008, 22:45:04 »
Ik ben mij aan het orienteren voor studio fotografie, nu heb ik gezien dat een flitssset niet duur hoeft te zijn,

Mijn vraag zijn er mensen die met een K10d ervaring hebben met een studio set en zo ja welk merk en hoe is die ervaring.

Ik zet zelf te denken aan een set van Falcon eyes en daarbij een trigger van cactusv2 (gadget infinity)

Groet Jeroen Cox

Jeroen_Cox

  • Gast
studio fotografie
« Reactie #1 Gepost op: 2 november 2008, 22:45:04 »
Ik ben mij aan het orienteren voor studio fotografie, nu heb ik gezien dat een flitssset niet duur hoeft te zijn,

Mijn vraag zijn er mensen die met een K10d ervaring hebben met een studio set en zo ja welk merk en hoe is die ervaring.

Ik zet zelf te denken aan een set van Falcon eyes en daarbij een trigger van cactusv2 (gadget infinity)

Groet Jeroen Cox