Auteur Topic: Remote op zwart  (gelezen 786 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline drielletje

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 302
  • Geslacht: Man
Re: Remote op zwart
« Reactie #3 Gepost op: 15 augustus 2015, 19:01:07 »
Ha Bernhard, bedankt voor je reactie. Ik heb inmiddels met Foto Booms contact gehad of de klachten bekend waren bij hen en met klantenservice van Pentax/Ricoh. Bij Booms sloegen zij er niet op aan en bij Pentax concludeerde ze dat het te maken had met een verouderde Java / Flash waardoor de video beelden onvoldoende ondersteund worden en dus niet doorkomen. Helaas doet Apple niet aan Java en Flash dus heb ik te maken met een verouderde videokaart. Vandaag bij Camera.nl een Asus Memo pad 7 aangeschaft met de allerlaatste innovaties. Dit werkt als een trein en heb inmiddels wat testshots gemaakt.
Het is voor hoogtefotografie bedoeld tbv woningfotografie. Ik ben erg blij met de resultaten.
Kortom bij aanschaf Flucard even opletten op je software, Android kun je voorzien van de laatste Java en Flash en Apple dus niet. Probleem opgelost. Goed weekend, Gr Sander

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Remote op zwart
« Reactie #3 Gepost op: 15 augustus 2015, 19:01:07 »

Offline bernhardn

  • Pentaxian
  • **
  • Berichten: 972
  • Geslacht: Man
  • RICOH insider!
    • B-N-N - Photography
Re: Remote op zwart
« Reactie #2 Gepost op: 14 augustus 2015, 09:48:01 »
Ik heb de griepkaart ook gehad en op de android geen problemen, wel eens gehad dat de camera bevroor maar dat had te maken met de firmware, na update niks aan de hand.
(ik geloof dat live view niet aan moet)

Offline drielletje

  • Senior Member
  • **
  • Berichten: 302
  • Geslacht: Man
Remote op zwart
« Reactie #1 Gepost op: 13 augustus 2015, 22:13:04 »
Heeft iemand ervaring met een remote, IPad mini in dit geval die na installatie van de flucard in de K3 op zwart blijft. Alles werkt, WiFi,  drukt af, AF en dergelijke doet het ook. Helaas zwart beeld en live view aan op de remote en camera helpt ook niet. Het probleem doet zich ook voor op m'n IPhone. Heb de settings inmiddels veranderd ook terug naar fabriekssettings maar niets lijkt te helpen.
Wie heeft suggesties? Vast bedankt voor het meedenken.
Vr Gr Sander