Auteur Topic: Is het mogelijk te maken om ......  (gelezen 2417 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline vvo

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 2812
  • Geslacht: Man
  • voormalig K10D eigenaar
Re: Is het mogelijk te maken om ......
« Reactie #10 Gepost op: 17 oktober 2018, 09:25:50 »
@Johan. Het afsplitsen is gelukt zie ik. Ik denk dat de twee hieronderstaande berichten ook naar het topic over het voortbestaan van het forum kunnen. De berichten hebben immers ook meer betrekking op het forum dan over het niet kunnen zien van foto's van vreemdgangers  :) Als je het er niet mee eens bent, mag je dit bericht wel verwijderen.

Done!
Fuji X-H1/Fuji X-E1/GoPro/Eken Godox (FBA) :: ex K10D bezitter :: Filmic Pro/Quik :: Fashion shooter

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Is het mogelijk te maken om ......
« Reactie #10 Gepost op: 17 oktober 2018, 09:25:50 »

Offline EviZ

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 8269
  • Geslacht: Man
  • Purmerend, NoordHolland
    • EviZ.nl
Re: Is het mogelijk te maken om ......
« Reactie #9 Gepost op: 16 oktober 2018, 23:29:04 »
@Johan. Het afsplitsen is gelukt zie ik. Ik denk dat de twee hieronderstaande berichten ook naar het topic over het voortbestaan van het forum kunnen. De berichten hebben immers ook meer betrekking op het forum dan over het niet kunnen zien van foto's van vreemdgangers  :) Als je het er niet mee eens bent, mag je dit bericht wel verwijderen.

Offline Thoran

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 4740
  • Geslacht: Man
  • Mijn mooiste plaatje schiet ik morgen...
    • Mijn winkeltje online.
Re: Is het mogelijk te maken om ......
« Reactie #8 Gepost op: 14 oktober 2018, 19:19:28 »
Je kunt mogelijk wel op individueel leden niveau deelnemers aanmerken als "vriend" of "vijand".

Dat is verre van de bedoeling ... en zou enorm z'n doel voorbij schieten

..... foto's gemaakt met niet-Pentax-camera's geweerd moeten worden......

Groeten, Arno

Dat is volgens mij niet de opzet van Thoran.

Nee, dat hoeft wat mij betreft niet ... maar ik ben lid van een Pentax forum ..
En dus zou graag ook activiteit ,.. ( lees bijvoorbeeld foto's gemaakt met een Pentax camera. ) willen zien.


..... elke positieve inbreng is wat mij betreft welkom.....

Groeten, Arno

Mijn opmerking is mogelijk als negatief te bestempelen .. maar ik hoop er juist een positieve beleving mee te krijgen.

Kort antwoord: dit is niet mogelijk (aldus de technisch beheerder zonder een Pentax).
Gezien de activiteiten op dit forum worden er ook geen vernieuwingen doorgevoerd.


Tja .. dat is dus inderdaad mijn gevoel .. 

Flickr: www.Thoran-pictures.nl
FB:Thoran.pictures
TW:@arnolddegans
Het is goed om te weten dat ik over een paar jaar met een smile terug zal denken aan de foutjes van vand

Offline EviZ

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 8269
  • Geslacht: Man
  • Purmerend, NoordHolland
    • EviZ.nl
Re: Is het mogelijk te maken om ......
« Reactie #7 Gepost op: 12 oktober 2018, 14:32:04 »
[...]of mogelijk foto's gemaakt met niet-Pentax-camera's geweerd moeten worden.[...]
Dat is volgens mij niet de opzet van Thoran.

Offline abakker

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1235
Re: Is het mogelijk te maken om ......
« Reactie #6 Gepost op: 12 oktober 2018, 12:51:16 »
Het is jammer dat het nu ter discussie wordt gesteld, op een forum dat waarschijnlijk niet zo lang meer mee gaat, of mogelijk foto's gemaakt met niet-Pentax-camera's geweerd moeten worden. Er is al weinig inbreng en reacties; elke positieve inbreng is wat mij betreft welkom.

Groeten, Arno

Offline vvo

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 2812
  • Geslacht: Man
  • voormalig K10D eigenaar
Re: Is het mogelijk te maken om ......
« Reactie #5 Gepost op: 12 oktober 2018, 09:06:41 »
Kort antwoord: dit is niet mogelijk (aldus de technisch beheerder zonder een Pentax).

Gezien de activiteiten op dit forum worden er ook geen vernieuwingen doorgevoerd.
Fuji X-H1/Fuji X-E1/GoPro/Eken Godox (FBA) :: ex K10D bezitter :: Filmic Pro/Quik :: Fashion shooter

Offline Alwin

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 2132
  • Geslacht: Man
  • Pentax rules!
Re: Is het mogelijk te maken om ......
« Reactie #4 Gepost op: 12 oktober 2018, 05:23:52 »
Mijn inbreng is denk ik gestoeld op enthousiasme voor een hobby, die ik vooral als hobby beleef voor zover ik bezig ben op een van de fora waar ik actief ben. Met andere woorden: zo belangrijk is deze hobby niet voor mij. Dat hoop ik althans.

Ik dien dus niet een strategisch belang van een camera-fabrikant. Misschien is het zo dat de TS een merkgebonden forum opvat als verkoopkanaal voor dat merk of een clan-ervaring wil bereiken. Het zij zo. Ik wens hem en ieder het beste.
« Laatst bewerkt op: 12 oktober 2018, 06:01:31 door Alwin »
Canon EOS 6D, EF 17-40mm f/4L USM, Canon EOS M-50, EF-M 15-45mm f/3.5-6.3 IS, EF-M 22mm f/2.0 STM, Pentax K20D en nog wat Pentax lenzen :)

Offline EviZ

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 8269
  • Geslacht: Man
  • Purmerend, NoordHolland
    • EviZ.nl
Re: Is het mogelijk te maken om ......
« Reactie #3 Gepost op: 12 oktober 2018, 01:19:38 »
Dat is volgens mij niet mogelijk. Je kunt mogelijk wel op individueel leden niveau deelnemers aanmerken als "vriend" of "vijand". Of dat op dit forum ook zo werkt, heb ik niet nagekeken btw. Van de "vijanden" zie je dan de berichten niet meer op het forum. Je zou dan alle "vreemdgangers" als "vijand" kunnen aanmerken en de berichten van hen zie je dan niet meer. Dat geldt dan ook voor de berichten die zij buiten het "vreemdgangers-board" plaatsen. Die keuze is dan aan jou.

Het is mij ook wel opgevallen dat het in de "vreemdgangers-rubriek" relatief drukker is dan op de rest van het forum, dat moet toch te denken geven.....
Bij het zusterforum is de verhouding meer in het voordeel van "pentax-foto's".... En een flink deel van de "pentax-foto's" die op dit forum worden gepost, zijn ook al te zien op het zusterforum...

En ergens is het ook wel ironisch..... het zusterforum is juist ontstaan vanwege de wens om ook niet-pentax foto's te kunnen plaatsen terwijl het beheer hier toentertijd vasthield aan "pentax-only".

Offline Bumblebee

  • Full Member
  • *
  • Berichten: 56
Re: Is het mogelijk te maken om ......
« Reactie #2 Gepost op: 11 oktober 2018, 21:38:45 »
......bedoel je dat je niet ALLE nieuwe berichten zien maar slechts degene waar je interesse in hebt.
Misschien is het mogelijk om een filter op de nieuwe berichten te zetten.
Dan kan alles in het forum gewoon aan blijven maar dan blijven de ongewenste topics buiten beeld  ;C
Old guys rule: The older I get, the better I was.

Offline Thoran

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 4740
  • Geslacht: Man
  • Mijn mooiste plaatje schiet ik morgen...
    • Mijn winkeltje online.
Is het mogelijk te maken om ......
« Reactie #1 Gepost op: 11 oktober 2018, 21:09:45 »
...... delen van het forum uit te zetten ?
Ik heb totaal geen behoefte om niet Pentax foto's te zien .. 
Ik wordt dan wel lid van zo'n ander merk forum / groep als ik die wil zien.

Dit forum is al niet echt actief meer .. en als ik dan merk dat vaak de nieuwe berichten  van "vreemdgangers" is ..  trekt dit forum mij steeds minder.

Is mogelijk een geheel persoonlijke beleving .. maar wilde wel de vraag gesteld hebben.


Flickr: www.Thoran-pictures.nl
FB:Thoran.pictures
TW:@arnolddegans
Het is goed om te weten dat ik over een paar jaar met een smile terug zal denken aan de foutjes van vand