Auteur Topic: (ss) Rotterdam  (gelezen 814 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline AnoLife

  • Pentaxian
  • **
  • Berichten: 523
  • Geslacht: Man
Re: (ss) Rotterdam
« Reactie #4 Gepost op: 8 augustus 2008, 19:03:27 »
Foto A: Mensen op de kade


Foto B: Bij de Euromast


Foto C: Richting de 'laatste' ligplaats I


Foto D: Richting de 'laatste' ligplaats II


Foto E: Sleepboot neemt afscheid van de ss Rotterdam


Foto F: De eindbestemming

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: (ss) Rotterdam
« Reactie #4 Gepost op: 8 augustus 2008, 19:03:27 »

Offline AnoLife

  • Pentaxian
  • **
  • Berichten: 523
  • Geslacht: Man
Re: (ss) Rotterdam
« Reactie #3 Gepost op: 8 augustus 2008, 18:57:49 »
Bedankt voor je commentaar Dennis. Jij wil dus volgens mij vooral de ss Rotterdam zien.  ;) Die vind ik zelf eigenlijk niet zo heel erg bijzonder.. Vandaar dat ik mij vooral op de dingen erom heen had geconcentreerd.  ;)
Zelf vind ik de tweede foto niet helemaal goed bewerkt. Daarbij heb ik de oorspronkelijke scherpte zo gelaten. Dezelfde bewerking heb ik nu ook op een paar andere foto's gedaan waarop de ss Rotterdam veelal wat meer op staan. In mijn volgende post zal ik zo die nieuwe serie foto's zetten.

dentheman1967

  • Gast
Re: (ss) Rotterdam
« Reactie #2 Gepost op: 8 augustus 2008, 13:35:45 »
Eerlijk gezegd vind ik ze niet heel erg mooi
Foto 1 heeft een mooie lucht maar mist het onderwerp
Foto 2 heeft een leuke aktie maar is niet scherp

gr Dennis

Offline AnoLife

  • Pentaxian
  • **
  • Berichten: 523
  • Geslacht: Man
(ss) Rotterdam
« Reactie #1 Gepost op: 7 augustus 2008, 21:33:12 »
Afgelopen maandagavond was ik ook even in Rotterdam naar het Charloise hoofd gelopen om wat foto's te nemen van de binnenkomst van de ss Rotterdam. Dit waren wel meer mensen van plan:


Zie rechts een andere Pentaxian.  8-)

Natuurlijk heb ik ook wel zat foto's van dat bootje genomen en nog een mooie zonsondergang over de haven van Rotterdam (deze foto's komen misschien later).

Onderstaande foto is niet helemaal perfect, want het was al een tikje donker aan het worden en doordat ik op een beweegbare steiger stond die door de golfslag van de spinnende sleepboot stond ik ook niet heel erg stabiel. Al heb ik volgens mij het moment wel goed op de foto gezet. Ik heb 'm nog iets wat proberen te verscherpen. Al moet ik daar nog wel iets mee oefenen denk ik.



Bovenstaande foto's zijn genomen met mijn FA* 24.  8-)