Auteur Topic: Tanno  (gelezen 954 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline PeterN

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3512
  • Geslacht: Man
Re: Tanno
« Reactie #4 Gepost op: 1 september 2017, 18:55:25 »
Mooie serie geworden :good:, met ook voor mij de eerste foto als grootste topper. De belichting is daar prachtig gekozen. Tanno springt er zo mooi ten opzichte van de achtergrond uit, terwijl in de achtergrond nog wel mooi te zien is dat hij zich in een werkplaats bevindt. De eerste foto vertelt dus op zich zelf al een compleet verhaal. Foto 3 zou wat mij betreft alleen in een serie (als deze) goed uitkomen. Als je die foto op zich zelf staand zou tonen, zou je je afvragen waarom hij daar zo ontbloot en bevuild staat. Foto 2 is zoals OudjesEric al aangaf, door de kleur wat rommeliger geworden (maar ook hier wordt weer een verhaal vertelt).

Groet,  Peter

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Tanno
« Reactie #4 Gepost op: 1 september 2017, 18:55:25 »

Offline elshout1958

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5923
  • Geslacht: Man
  • Alles is al gefotografeerd, maar nog niet door mij
    • Henk Elshout Fotografie
Re: Tanno
« Reactie #3 Gepost op: 20 augustus 2017, 13:48:18 »
Zo, dat ziet er prima uit, daarbij bevallen de zwart-wit opties een stuk beter dan die in kleur.
Die is toch wat rommelig om te zien, zeker als je ze vergelijkt.


De allereerste vind ik uitstekend gelukt, op een klein dingetje na, die staaf uit de rechter beeldrand leidt wel af,
En ook de 3e past prima in een serie - belichting prettig, en het geheel kijkt gewoon aangenaam...
Dank je, ZW is idd prettiger, en wat die staaf betreft, klopt, heb ik over het hoofd gezien.

Offline OudjesEric

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3219
  • Geslacht: Man
  • Deel en leer, elke keer
Re: Tanno
« Reactie #2 Gepost op: 20 augustus 2017, 13:33:21 »
Zo, dat ziet er prima uit, daarbij bevallen de zwart-wit opties een stuk beter dan die in kleur.
Die is toch wat rommelig om te zien, zeker als je ze vergelijkt.


De allereerste vind ik uitstekend gelukt, op een klein dingetje na, die staaf uit de rechter beeldrand leidt wel af,
En ook de 3e past prima in een serie - belichting prettig, en het geheel kijkt gewoon aangenaam...
Pentax K30, Pentax 80 - 200 -- je tas wordt een stuk lichter van diefstal :-( -- Nikon D7500 met lenzen

Offline elshout1958

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5923
  • Geslacht: Man
  • Alles is al gefotografeerd, maar nog niet door mij
    • Henk Elshout Fotografie
Tanno
« Reactie #1 Gepost op: 20 augustus 2017, 12:18:51 »
Tijdens een workshop oa deze foto`s geschoten, met model Tanno Jacobs.

1
Tanno by Henk, on Flickr

2
Tanno by Henk, on Flickr

3
Tanno by Henk, on Flickr