Auteur Topic: weekendje Drenthe  (gelezen 829 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline PeterN

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3512
  • Geslacht: Man
Re: weekendje Drenthe
« Reactie #3 Gepost op: 14 augustus 2016, 19:30:51 »
Mooie en gevarieerde serie geworden. Foto 1 vind ik erg mooi, zelf zou ik er echter voor gekozen hebben om ook de spiegeling van de boom helemaal op de foto te zetten. Nu mis je net het topje. Foto 2 vind ik erg geslaagd, erg mooi hoe je hier vooral de witten op de foto hebt gezet :good:. Foto 3: Goed gezien en mooi op de gevoelige plaat gezet. Foto 4: Mooi hoe de bloemen hier zo afsteken tegen de donkere achtergrond.

Groet,  Peter

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: weekendje Drenthe
« Reactie #3 Gepost op: 14 augustus 2016, 19:30:51 »

Offline Alwin

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 2132
  • Geslacht: Man
  • Pentax rules!
Re: weekendje Drenthe
« Reactie #2 Gepost op: 5 augustus 2016, 19:58:12 »
Dit is een serie met heel afwisselende foto's. Foto 1 vind ik mooi vanwege de weerspiegeling van de boom links in het water. De wijdsheid van het landschap is ook mooi. Foto 2 vind ik ook geslaagd met zachte overgangen van wit naar grijs. Ook een fijne compositie. Foto 3 vind ik wat minder, maar zal als je een liefhebber bent van sterke dranken al veel interessanter zijn. Foto 4 is niet zo scherp, of had je een Hamilton-effect voor ogen?
Canon EOS 6D, EF 17-40mm f/4L USM, Canon EOS M-50, EF-M 15-45mm f/3.5-6.3 IS, EF-M 22mm f/2.0 STM, Pentax K20D en nog wat Pentax lenzen :)

Offline mocca

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1233
  • Geslacht: Man
weekendje Drenthe
« Reactie #1 Gepost op: 1 augustus 2016, 19:11:12 »
1
veen by Macario Gomes, on Flickr

2
upside down by Macario Gomes, on Flickr

3
doorzichtig by Macario Gomes, on Flickr

4
ring my bell by Macario Gomes, on Flickr