Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 724 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline abakker

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1235
Re: Even voorstellen
« Reactie #4 Gepost op: 9 april 2019, 23:10:17 »
Hoi Tine, welkom op het Forum.

Groeten, Arno

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Even voorstellen
« Reactie #4 Gepost op: 9 april 2019, 23:10:17 »

Offline elshout1958

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5923
  • Geslacht: Man
  • Alles is al gefotografeerd, maar nog niet door mij
    • Henk Elshout Fotografie
Re: Even voorstellen
« Reactie #3 Gepost op: 8 april 2019, 11:27:57 »
Hallo Tine, welkom op het forum.

Henk

Offline PeterN

  • Super Pentaxian*Ltd
  • ****
  • Berichten: 3512
  • Geslacht: Man
Re: Even voorstellen
« Reactie #2 Gepost op: 7 april 2019, 22:02:40 »
Welkom op het forum Tine. Misschien dat je het voorstelrondje lastig vindt, maar het gaat je wel goed af.

Knap balen van die sensor vlekjes. Misschien dat één van de forumleden nog een idee heeft hoe deze wel verwijderd kunnen worden. Maak daarvoor even een nieuw topic in de juiste categorie aan (hier vindt alleen het voorstellen plaats) en geef daar even aan hoe je geprobeerd hebt om deze vlekjes weg te halen.

Groet,  Peter

Parure

  • Gast
Even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 7 april 2019, 12:36:08 »
Het voorstelrondje blijf ik altijd wat lastig vinden, maar ga het maar weer eens proberen.
Ik ben Tine en woon in het noorden van Friesland. Naast mijn twee banen (  4 dagen docent Nederlands , Lb en coach bij de sector autotechniek en bouw, en anderhalve dag voor mezelf in de communicatie en advies) fotografeer en reis ik graag.

Vanaf begin jaren 90 al begonnen met Pentax. Heel veel  verschillende modellen van Pentax gehad. Jarenlang veel fotografie gedaan op paardenwedstrijden. De laatste jaren wat minder. Maar nu in het bezit van een pentax k5 camera met 7600 clicks. Maar deze heeft steeds vlekjes op de sensor. Daarom kijk ik naar een andere camera na twee keer schoonmaken is het probleem niet verholpen. Vandaar mijn bezoek op dit forum. Voor juni wil ik toch wel een andere aanschaffen.