Auteur Topic: Extra datum Pentax Masterclass: 20 oktober 2018  (gelezen 1199 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mmfoto

  • Junior Member
  • Berichten: 29
  • Geslacht: Man
    • Mike Muizebelt Natuurfotografie
Re: Extra datum Pentax Masterclass: 20 oktober 2018
« Reactie #2 Gepost op: 19 augustus 2018, 11:32:24 »

Update:
Ik hoop dat iedereen een heerlijke zomer heeft gehad, ongetwijfeld was hij warm ;-)
Ondertussen zijn er een aantal extra aanmeldingen binnen gekomen voor deze extra dag. Ik kan hem dus definitief door laten gaan.
Dus mocht je nog interesse hebben, hij kan nog geboekt worden https://photounited.nl/product/pentax-masterclass-belichting-en-technieken-2/

De mensen die reeds geboekt hebben, eind deze maand ga ik met Pentax kortsluiten hoe ik de apparatuur het beste uit kan vragen. hierna neem ik contact op met jullie voor jullie wensen.

Hartelijke groet,
Mike

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Extra datum Pentax Masterclass: 20 oktober 2018
« Reactie #2 Gepost op: 19 augustus 2018, 11:32:24 »

Offline mmfoto

  • Junior Member
  • Berichten: 29
  • Geslacht: Man
    • Mike Muizebelt Natuurfotografie
Extra datum Pentax Masterclass: 20 oktober 2018
« Reactie #1 Gepost op: 10 juli 2018, 12:07:17 »
Na de stormloop aan aanmeldingen voor de eerste datum (waarvoor nogmaals mijn dank!) denk ik dat er gelukkig genoeg animo is voor een tweede sessie.
Ik vindt het belangrijk dat we interessante onderwerpen voor onze camera's kunnen krijgen om onze technieken te oefenen en 20 oktober zou de natuur ons best eens kunnen verrassen met mooie herfsttinten en paddestoelen.

Ik heb 20 oktober vrij kunnen maken en deze datum is vanaf nu boekbaar op het platform van Photo United. https://photounited.nl/product/pentax-masterclass-belichting-en-technieken-2/
Dit maal wederom met een korting van € 50.00 voor de forumgebruikers als je gebruik maakt van de code: pentaxforum20102018

Ik zal zelf ook actief promotie gaan maken via mijn eigen kanalen en hoop dat ook deze op korte termijn al een groen licht kan krijgen!

Hartelijke groet,
Mike