Auteur Topic: Fotofair Beekse Bergen  (gelezen 1624 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Johnnie

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 1026
  • Geslacht: Man
  • Aan de spullen ligt het niet!
Re: Fotofair Beekse Bergen
« Reactie #11 Gepost op: 5 juni 2015, 09:36:43 »
Leuk dat veel Canon gebruikers foto's maken van Pentax om zich thuis lekker te verkneukelen zonder dat iemand het ziet :P
K3II ; SMC DA*16-50 f/2,8; SMC DA*50-135 f2,8; D-FA 100 f2,8; FA50 f1,4; F28 f2,8; AF-540FGZ

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re: Fotofair Beekse Bergen
« Reactie #11 Gepost op: 5 juni 2015, 09:36:43 »

Offline elshout1958

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5926
  • Geslacht: Man
  • Alles is al gefotografeerd, maar nog niet door mij
    • Henk Elshout Fotografie
Re: Fotofair Beekse Bergen
« Reactie #10 Gepost op: 4 juni 2015, 23:20:53 »
Was er op zondag nog wel wat publiek of gewoon een mislukt evenement? Het kopen van kaartjes met lez Ik nog en vond ik wel wat ingewikkeld. Ik had er naar gekeken en dacht dat daar een studie wel voor vereist was. Zoiets moet veel makkelijker, want kwam als een drempel op mij over. Niet heen geweest, want geen interesse erin.
Ik heb voor geen 1 lezing betaald, maar wel diverse bijgewoond, ze waren volgens mij blij dat er überhaupt nog iemand kwam luisteren. De lezingen waren zeer interessant, vooral Thomas Morel was top en Lightroom en photoshop was boeiend.

Offline elshout1958

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5926
  • Geslacht: Man
  • Alles is al gefotografeerd, maar nog niet door mij
    • Henk Elshout Fotografie
Re: Fotofair Beekse Bergen
« Reactie #9 Gepost op: 4 juni 2015, 23:16:02 »
Leuke foto's Henk! Volgende keer mogen ze wel een model nemen die het uitsterven van de mammoet niet heeft meegemaakt  :D.

Leuk je gesproken te hebben. De Ricoh 24-40 was een goede tip (Vertegenwoordiger van TSE Imaging heeft er uiteindelijk ook 1 gekocht)!
Ze hadden mij achteraf wel korting mogen geven, ik heb hun omzet behoorlijk doen stijgen ;D . Wat betreft  de modellen, dat was idd niet best, ik vond de gehele fotofair eigenlijk wel tegenvallen, naast het slechte weer. Wellicht is het op zondag nog drukker geworden, maar de zaterdag viel tegen.

RonHendriks

  • Gast
Re: Fotofair Beekse Bergen
« Reactie #8 Gepost op: 4 juni 2015, 23:13:13 »
Was er op zondag nog wel wat publiek of gewoon een mislukt evenement? Het kopen van kaartjes met lezingen vond ik wel wat ingewikkeld. Ik had er naar gekeken en dacht dat daar een studie wel voor vereist was. Zoiets moet veel makkelijker, want kwam als een drempel op mij over. Niet heen geweest, want geen interesse erin.
« Laatst bewerkt op: 4 juni 2015, 23:19:12 door RonHendriks »

LordBuksII

  • Gast
Re: Fotofair Beekse Bergen
« Reactie #7 Gepost op: 4 juni 2015, 22:56:36 »
Leuke foto's Henk! Volgende keer mogen ze wel een model nemen die het uitsterven van de mammoet niet heeft meegemaakt  :D.

Leuk je gesproken te hebben. De Ricoh 24-40 was een goede tip (Vertegenwoordiger van TSE Imaging heeft er uiteindelijk ook 1 gekocht)!

Offline BertHermans

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 2022
  • Geslacht: Man
Re: Fotofair Beekse Bergen
« Reactie #6 Gepost op: 31 mei 2015, 08:40:53 »
het blijven grove korrels

Offline EviZ

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 8278
  • Geslacht: Man
  • Purmerend, NoordHolland
    • EviZ.nl
Re: Fotofair Beekse Bergen
« Reactie #5 Gepost op: 31 mei 2015, 00:05:42 »
Beter, maar ik had er mss iets andere verwachtingen van die mss niet waar gemaakt kunnen worden.......nope niets te doen met het shirtje  ;)

Offline elshout1958

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5926
  • Geslacht: Man
  • Alles is al gefotografeerd, maar nog niet door mij
    • Henk Elshout Fotografie
Re: Fotofair Beekse Bergen
« Reactie #4 Gepost op: 30 mei 2015, 23:09:20 »
Zoiets Erik? Wat ik ook doe, het shirtje blijft te klein :evil:

_ff021ZW by Henk, on Flickr

Offline zoran

  • Super Pentaxian
  • ***
  • Berichten: 2399
  • Geslacht: Man
Re: Fotofair Beekse Bergen
« Reactie #3 Gepost op: 30 mei 2015, 22:57:32 »
Fraaie reeks.

Offline EviZ

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 8278
  • Geslacht: Man
  • Purmerend, NoordHolland
    • EviZ.nl
Re: Fotofair Beekse Bergen
« Reactie #2 Gepost op: 30 mei 2015, 22:29:05 »
Mooie registratie maar die laatste doe je voor mij beter in z/w en een wat grovere korrel  ;)

Offline elshout1958

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5926
  • Geslacht: Man
  • Alles is al gefotografeerd, maar nog niet door mij
    • Henk Elshout Fotografie
Fotofair Beekse Bergen
« Reactie #1 Gepost op: 30 mei 2015, 20:11:50 »
De fotofair bezocht, heerlijk rustig. Waarschijnlijk hadden weinig mensen er weet van of ze gaan wellicht morgen. Gelukkig had ik geen kaartjes gekocht voor lezingen ed, want je kon gewoon overal bij gaan zitten. In een zaal waar ruim 100 stoelen klaarstonden zaten we bv met 15 man. Schitterende lezing bijgewoond van Thomas Morel, en ook diverse workshops over Lightroom en Photoshop. Natuurlijk ook bij Ricoh geweest en gezellig bijgekletst met ons forum lid Buks. Zelfs nog even een prachtig lensje van hem mogen uitproberen de Pentax 10-17 fish eye, ik ben helemaal om, alle vooroordelen over fish eye`s zijn in 1 klap weg. dus als iemand hem heeft liggen en er niets mee doet :-* Ook leuk was dat diverse canikon fotografen de gekleurde Pentaxen te water op de foto kwamen zetten :lolk:
Ook nog wat foto`s geschoten natuurlijk.

1
Fotofair Beekse Bergen by Henk, on Flickr

2
Fotofair Beekse Bergen by Henk, on Flickr

3
Fotofair Beekse Bergen by Henk, on Flickr

4
Fotofair Beekse Bergen by Henk, on Flickr

5
Fotofair Beekse Bergen by Henk, on Flickr