Auteur Topic: Mini Meet in Den Bosch  (gelezen 9958 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Edzo

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 10658
  • Geslacht: Man
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
Re:Mini Meet in Den Bosch
« Reactie #3 Gepost op: 21 maart 2011, 12:43:32 »
Vooruitlopend op mijn foto's alvast even een kort verslagje.

Gaaf om te zien dat we met 18 leden en vrienden, partner en zonen van leden zijn komen opdagen voor "een gezellig samenzijn". Zeker als je zoiets organiseeert is dat erg leuk. Zelfs woonplaatsen als Nijverdal, Zaandam, Doetinchem en Maastricht bleken geen belemmering om naar 's-Hertogenbosch af te reizen.

Leuk was in ieder geval de door Ron Hendriks geïnitieerde kofferbak-sale. Gelukkig kwam er toevallig geen politie langs, met die open kofferbakken had dat toch best tot vragen aanleiding kunnen geven  :D. Het was meer een soort van "Marktplaats".

Ook top dat Wouter en Mark een aantal lenzen mee hebben genomen om eens te testen. Zo heb ik zelf de Pentax DA 18-135 mm en de DA*300 mm op mijn K-x gehad en dat is toch erg fijn als je die eens zo een dag kunt testen.

Ik ga vanavond weer verder met het uitsorteren van de vele foto's die ik gemaakt heb en zal proberen er zo snel mogelijk een aantal te plaatsen.

Alle deelnemers in ieder geval nog bedankt voor de erg gezellige dag!!

Groet
Edzo
« Laatst bewerkt op: 21 maart 2011, 19:53:39 door Edzo »

Het Nederlandstalig Pentaxforum

Re:Mini Meet in Den Bosch
« Reactie #3 Gepost op: 21 maart 2011, 12:43:32 »

Offline Edzo

  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 10658
  • Geslacht: Man
  • Alles komt goed!
    • Mijn website
Re:Mini Meet in Den Bosch
« Reactie #2 Gepost op: 21 maart 2011, 12:36:04 »
Hoi Carel,

Bedankt voor het aanmaken van het topic.
Zoals gezegd kan iedere deelnemer maximaal vijf foto's plaatsen.
Het is wellicht leuk om naast de foto's nog even te vertellen hoe je de Mini-Meet hebt beleefd, wat je gemist hebt en wat eventueel beter zou kunnen. Weer een leermoment voor diegenen die in de toekomst nog een meet willen organiseren, hopelijk gaan er nog veel volgen! Ook zou het leuk zijn een paar foto's te zien die de sfeer van de dag goed weergeven. Het was in ieder geval stralend weer!!

Groet
Henk, Ceciel & Edzo
« Laatst bewerkt op: 21 maart 2011, 19:54:46 door Edzo »

Offline Vulcan

  • Administrator
  • Pentaxian Guru
  • *****
  • Berichten: 5130
  • Geslacht: Man
Mini Meet in Den Bosch
« Reactie #1 Gepost op: 21 maart 2011, 04:38:54 »
We hebben vandaag een zeer geslaagde Mini Meet in Den Bosch gehad. Er waren maar liefst 18 forumleden aanwezig die alles bij elkaar heel wat kaartjes hebben volgeschoten en nog meer hebben bijgekletst.
Graag zouden we de gemaakte foto’s met de andere forumleden willen delen. Vandaar het verzoek of ik een topic aan mag maken, waarin ieder van de deelnemers maximaal 5 van zijn/haar foto’s plaatst.

Groet

Edzo (mede namens Henk & Ceciel en de overige forumleden die aanwezig waren).


Bij deze, ik ben reuze benieuwd naar de foto's en uiteraard het bijbehorende verslag! :)

Groet, Carel

Pentax K3, DA18-135mm F3.5-5.6|DA55-300mm F4.0-5.8|FA28-70mm F4.0|DA35mm F2.4|DA50mm F1.8|M50mm F1.7| M28mm F3.5|Voigtlander 100mm Macro F3.5| Metz 48 AF-1